5 Haziran 2009 Cuma

Online Osmanlıca Kursu


Değiştir
Divander tarafından Osmanlıca öğrenmek isteyenler için hazırlanan Online Osmanlıca Kursları ile siz de Osmanlıca'yı bilgisayarınız başında öğrenin.


Not:Online kurs programı halen geliştirme aşamasında olması sebebiyle Osmanlıca'ya başlangıç bölümü hazır durumda.Kısa sürede ileriki bölümlerde hazırlanıp yayınlanacaktır.Yararlı olması dileğiyle...
Tarih Bülteni

2 Yorum yapılmış.

nemonics on 17 Mart 2010 20:55 dedi ki...

Uzun zamandir Osmanlıa öğrenmek istediğim icin bu sitenizin açılmasını büyük takdirle karşıladım. İlk dersi indirdim. Ancak sanki dersleriniz Kuran okumayi bilenler için hazirlanmış gibi. Harflerin bugünkü karşılıkları yok. Yoksa ben nasıl bakacağımı mı bilemedim acaba? Tesekkürler...

ti'lovers on 2 Nisan 2010 15:13 dedi ki...

nemonics dikkatine
divanderle irtibata girersen bildiğim kadarıyla istanbulun bir çok ilçesinde osmanlıca kursları var
www.divander.org

Yorum Gönder

*Yorum yazma konusunda yardım almak için buraya tıklayınız.
*Yorum yaparken herhangi bir kişi veya kuruma hakaret unsurları içeren kelimeler kullanmayınız.

 

Tarih Bilgi Ambarı Copyright 2007-2009